Mera Jo Sanam Hai Zara Beraham Hai By Madiha Shah Complete Novel

 



Urdu Nonvillains is a platform for all social media writers. Here you find variety of novels having different plot and concept about life of a human being who faces difficulties in every walk of life. 


Each story has its own moral every story teaches us a new lesson as it contains experience of every human life.


Here you find revenge based, Islamic based, Rude hero, Doctor, Lawyer based with many more exciting tragedies.....


Madiha Shah is one of the fabulous novel that get attention by readers after reading it you will love this novel. Download this novel by clicking below the given link.


If you have any queries regarding downloading let us know by commenting below. After reading this novel also leave your precious comments below and let us know about your thoughts and novel selection which type of novels would you like to read????? and which type you want to be posted here we will try to bring novels according to your choice of selection. Thanks for Reading!!!!


Mera Jo Sanam Hai Zara Beraham Hai By Madiha Shah Complete Novel 


CLICK BELOW THE DOWNLOAD BUTTON



Sneak Peak No : 1

" ضرار  "  یہ  کیا  بول  رہے  ہو  تم  تمہیں پتا   بھی  ہے  تم  کس  سے  بات  کر  رہے  ہو  جیسے  ہی  عثمان  افغانی   نے  سنا  ، ایک  دم  غصے  سے  " ضرار  "  کی  طرف  گئے  کیونکہ  آج  سے  پہلے  کبھی  بھی  کسی  نے  " سکندر  افغانی  "  کے  فیصلے  کے  آگے  انکار  نہیں   کیا  تھا 

عثمان خاموش  یہ  میرے  اور  میرے  پوتے   کے  درمیان  کی  بات   ہے  اور  اسکو  حق  ہے  بولنے  کا  کیونکہ  یہ  اسکی  شادی  کا  فیصلہ  ہے 
تو  اسکی  خوشی  ہونا  بھی  ضروری  ہے  " سکندر  افغانی  "   نے   اپنے  بیٹے  کو  بیٹھے  کا  حکم  کیا 
ہاں  .
تو  " برخوردار  "  اب   بولو   کیا  کہنا   چاہتے   ہو  ،  " ضرار  "  اپنے  پاپا  کو  دیکھتے  آرام  سے  اپنے  دادو  کی  طرف  گیا  اور  ان   کے  گھٹنوں  میں  بیٹھا  دیکھے  " جان  "  آپ  جو  بھی  میری  زندگی  کا  فیصلہ  کریں  گئے  مجھے  منظور   ہو گا   بس   یہ  شادی  والا  میں  نہیں  مان  سکتا   "  ضرار  "  نے  منہ  دوسری  طرف  کرتے  اپنی  ناراضگی  کا  اظہار کیا 

یہ  لے  قہوہ  " مسڑ  افغانی   " اس  سے  پہلے  " سکندر  افغانی  "  کچھ  کہتا  مس از  یاسیمن   نے  آتے  ہی  کہا  ، جس  سے  سب  ان  کی  طرف  متوجہ  ہوئے 
شکریہ  .......
آپ  کا   مس از یاسمین  " سکندر افغانی  " کہتے  ہی  اٹھے  تو  نا چاہتے  ہوئے  "ضرار  "کو  بھی  اٹھنا   پڑا 

مجھے  آرام  کرنا  میں  لمبے  سفر  سے  آیا ہوں  باقی  کی  باتیں  کل  کریں   گئے  آپ  سب  بھی  تھک  چکے   ہوں  جا  کر  آرام  کریں   اور  " ضرار  " تم  بھی  فریش  ہو  کر   میرے  روم  میں  آو  ہم  وہاں  ہی  بات  کریں   گئے  "سکندر افغانی  " سب   کو  فیصلہ  سناتے  وہاں  سے  واک  آوٹ  کر  گئے  تو  " ضرار  " بھی  سر  ہلاتے  جلدی  سے  اپنے  روم  کی  طرف   گیا 

ٹھیک  ہے  رضا  تم  اپنے  باپ  کا  خیال  رکھو  میں  بھی  سب  ایک  ہفتے  بعد  "  نایاب اور  ضرار  "  کو  اپنے  ساتھ  لے  کر  آوں  گا  تاکہ  میرا  جگری  دوست  اپنی  آنکھوں   سے  اپنی  شہزادی  کو  اسکے  شوہر  کے  ساتھ  دیکھ  سکے 
جب  سے  " سکندر افغانی  "  اپنے  روم  میں  آئے  تھے  تب  سے  فون  پر  رضا  سے  بات  کر  رہے  تھے  رضا  نے  سب  بتایا  کہ  انہوں  نے  ٹی وی  پر  منگی  کی  سب  ویڈیو  دیکھی  وہ  کتنے  خوش  تھے  یہ  بھی 
ٹھیک  ہے انکل  جیسا  آپ  کو  ٹھیک  لگے  چلو پھر  رضا  تم  آرام  کرو  بعد  میں  بات  ہو  گئی  جیسے  ہی  " سکندر افغانی "  کھڑکی  سے  پیچھے  مڑے  پیچھے  " ضرار  " کو  دیکھ  ٹھٹک  سے  گئے 

" برخوردار "  تم  .......؟؟؟
کب  آئے  مجھے  پتا   ہی   نہیں   چلا  ، " سکندر  افغانی  " ہلکے  پھلکے  سے  کہتے  بیڈ  کی  طرف  گئے  تو  "  ضرار   "  بھی  آرام  سے  ان  کے  پیچھے  گیا 
دادو  .......
بس  ابھی  آیا  پر   آپ   کس   سے  بات   کر   رہے  تھے   کس  سے  مجھے  ملوانا    ہے  وہ  بھی  میری  شادی   کے   بعد  " ضرار  "  کہتے   ہی  بیڈ   پر  بیٹھا  جبکہ  " سکندر  افغانی  "   اسکی  بات   پر  حیران   ہوئے 

تو   کیا  تم   نے  سب  میری  باتیں  سنی  " سکندر افغانی  "  اپنے  کمبل  کو  درست  کرتے  دریافت  کرنے  لگے  جبکہ  " ضرار  "  بھی  کمبل  کو  کھولتے  ان  پر  دتیے  ہی  بیڈ  کی  دوسری  طرف  آ  کر  لیٹا  ساتھ  ہی  ......
نہیں  سب  تو  نہیں  سنی  ، یہ  ہی  سنا  تھا  جو  بول  دیا  میں  نے  آرام  سے  جواب  آیا
ٹھیک  ہے  ......
اب  یہ  بتاو  یہاں  کیسے  آئے  ہو  " سکندر اففانی  " جانتے  تھے  پھر  بھی  اسکو  پوچھا  ، آپ  کو  پتا   ہے  دادو  میں  یہاں  کیوں  ہوں  

میں  اس لڑکی  سے  شادی  بالکل  بھی  نہیں  کروں  گا  اور  یہ  میرا  آخری  فیصلہ   ہے   جو  میں  آپ  کو  یہاں  سنانے  کے  لیے  آیا  تھا  ، "  ضرار  "  کہتے  ہی   اٹھا  جانے   کیلئے 
ایک  منٹ  "  برخوردار " اتنی  بھی  جلدی  کیا  ہے  جانے  کی  اپنی  بات   کہہ  کر  تم  ایسے  نہیں  جا  سکتے  میری  بھی  تو  سنی  ہو  گئی 

" سکندر افغانی  "  بھی  اسکے  دادا  تھے  اسکی  ہر  عادت  سے  واقف  تھے  اسی  لیے  ان  کو  کوئی  فکر  نا  تھی  ، "اوکے  "  بولے  میں  سن  رہا  ہوں  " ضرار  "  صبر  کرتے  بیٹھا  کیونکہ  وہ  بھی  اچھے  اپنے  دادا   کو  جانتا  تھا
تم   نے  کہا   تم  " زرناب  "  سے  شادی  نہیں  کرنا  چاہتے  اسکی  کوئی  تو  وجہ  ہوگئی  نا  وہ  وجہ  کوئی  لڑکی  تو   نہیں   جس   کی  وجہ  سے  تم  انکار  کر  رہے  ہو   " سکندر  افغانی  "  اپنے  پوتے  کی  زندگی  سے  اور  اسکی  زندگی   میں  کیا  ہوتا  واقف  تھے  ان  کے  مطابق  ......

"
لیکن  ان  کو  کیا  پتا  تھا  کہ  ان  کا  پوتا  باہر  کیا  کرتا  پھرتا ہے ، لوگوں  کی  زندگی  کو  ختم  کرنا اسکا  پیشہ  بن  گیا  تھا  

 


Sneak Peak No : 2

م.....ہ......میں. .......،،، زرناب کو اس سے خوف آنے لگا تھا ، میں تمہارے ساتھ ......،، ' نہیں........،،،، رہ سکتی ، اسنے ڈرتے ڈرتے مدھم سی آواز میں کہا ، کوئی بھروسہ نہیں تھا کہ آج پھر وہ ویسے ہی تھپڑوں سے نواز دیتا........


کیوں نہیں رہنا چاہتی ، میرے ساتھ بولو.....، ہاں کیا تکلیف ہے تمہیں ، یہاں ......، ضرار کو اسکی باتیں تکلیف دے رہی تھی جبکے آنکھوں سے چنگاریاں نکل رہی تھی

وہ اس پل کچھ بھی برا کر سکتا تھا ، ..... زرناب ایک بات اپنے اس چھوٹے سے دماغ میں بیٹھا لو ، کہ آج تم نے طلاق کا نام اپنے منہ سے لیا ہے ، پھر کبھی ایسا نا ہو .......


ورنہ میں بھول جاو گا کہ تم میری بیوی ہو ، شادی سے پہلے تمہیں موقع دیا تھا ، کہ اس شادی سے انکار کر دو ، لیکن تب تمہیں ہی مجھ سے شادی کرنے کی پڑی ہوئی تھی

اور اب ویسا نہیں ہوگا جیسے تم چاہو گئی ، اب چاہ کر بھی تم مجھ سے الگ نہیں ہو سکتی ، وہ ایک ایک لفظ چبا چبا کر ادا کر رہا تھا


کیوں........،،،،،، کیوں نہیں ہو سکتی تم سے الگ ، میں طلاق لے کر الگ ہو سکتی ہوں ، اور ہاں مجھے چھوڑو تم ایسے مجھے پکڑ نہیں سکتے ، زرناب اسکی گرفت کو توڑنے کی سعی میں لگی ہوئی تھی کیونکہ اسکو تکلیف ہو رہی تھی

بکواس بند کرو ، مقابل نے غصے سے کہتے اسکے گالوں کو دبوچا تھا ،

آہ. ......

تھبی دبی سی آہ نکلی تھی ، بھول جاو طلاق تمہیں مجھ سے کوئی بھی نہیں دلوا سکتا ، اسکی آنکھوں میں خون اتر آیا تھا

اب تمہیں ہمیشہ تاعمر تک میرے ساتھ رہنا ہو گا جب تک تمہاری سانسیں چلے گئی ......، اور ایک بات ضرار نے کہتے اسکی کلائی کو اسکی پیٹھ کے پیچے کرتے اسکو خود کے قریب کیا........


پھر کبھی حق کی بات بھی مت کرنا ، میں تمہارے حق دینے کا محتاج نہیں ، جب چاہوں اپنا حق لے سکتا ہوں ، تم مجھے کسی بھی طرح نہیں روک سکتی ......

جیسے ہی زرناب نے یہ سنا شکایتی نظروں سے مقابل کو دیکھا تھا جبکے آنکھوں سے آنسو بہنا شروع ہو چکے تھے ، پر مقابل نے پھر بھی گرفت پر اپنی مضبوطی کو کم نہیں کیا تھا ، غصے کی وجہ سے اسکی گردن کی رگیں تنی ہوئی تھی


" بیوی ہو میری بیوی بن کر رہو. ......، اور آخری بات تمہیں ہاتھ لگانے چھونے کا صرف میرا حق ہے ضرار نے کہتے اسکو خود سے الگ کیا تھا اور غصے سے روم سے باہر گیا تھا ، تھبی یہ سب کسی کی دو آنکھوں نے دیکھا تھا .......


نہیں.......نہ.....نہیں..رہنا مجھ.....مجھے......اس کے......س......ساتھ......زرناب اسکے جاتے اپنی کلائی کو دیکھتے ہچکیوں سے رونے لگی تھی ، جس پر نیل پڑا چکا تھا



Post a Comment

Previous Post Next Post