Mohabbat Ke Moti By Rimsha Hayat Complete Pdf

 



Urdu Nonvillains is a platform for all social media writers. Here you find variety of novels having different plot and concept about life of a human being who faces difficulties in every walk of life. 

Each story has its own moral every story teaches us a new lesson as it contains experience of every human life.

Here you find revenge based, Islamic based, Rude hero, Doctor, Lawyer based with many more exciting tragedies......

Mohabbat Ke Moti    is one of the fabulous novel that get attention by readers after reading it you will love this novel. Download this novel by clicking below the given link.


If you have any queries regarding downloading let us know by commenting below. After reading this novel also leave your precious comments below and let us know about your thoughts and novel selection which type of novels would you like to read????? and which type you want to be posted here we will try to bring novels according to your choice of selection. Thanks for Reading!!!!


Mohabbat Ke Moti By Rimsha Hayat


Download


Sneak Peak No: 1


کتنا شریف سمجھتے تھے ہم صنان کو اور کیسا نکلا اس نے اپنے نکاح کا کسی کو بتایا بھی نہیں اور پتہ نہیں کتنی کے ساتھ اس کا تعلق ہو گا ابھی تو ایک سامنے آئی ہے غزالہ نان سٹاپ بولتی جا رہی تھی جب حاکم نے اپنی ماں کو دیکھا اور وہاں آیا۔
موم آپ سے کسی نے مشورہ نہیں مانگا پہلے ہی سب پریشان ہیں تو آپ سب کو مزید پریشان نا کریں حاکم نے اپنی ماں کو دیکھتے کہا۔
صنان پیچھے ہی کھڑا تھا اس کے چہرے کے تاثرات دیکھ کر آنسو بہاتی زائشہ گھبرا سی گئی تھی۔اس وقت اسے صنان سے ڈر محسوس ہو رہا تھا۔
ارے تم مجھے کیوں چپ کر وا رہے ہو میں تو سچ ہی بول رہی ہو اور سچی بات تو سب کو کڑوی لگتی ہے غزالہ نے طنزیہ لہجے میں کہا۔
پھپھو جان فکر مت کریں جن لڑکیوں کے ساتھ میرے تعلق تھے اُن سب کے بارے میں آپ کو بتا دوں گا لیکن پہلے آپ اپنے بیٹے پر نظر رکھے کہی اُس نے میرے سے زیادہ باہر کہی لڑکیوں کے ساتھ تعلق نا بنائے ہوں صنان نے سرد لہجے میں کہا۔ایک پل کے لیے وہاں خاموشی چھا گئی تھی۔
صنان مجھے تم سے بات کرنی ہے دادا جان نے صنان کو دیکھتے سنجیدگی سے کہا۔
دادا جان جب تک سچ سب کے سامنے نہیں آ جاتا آپ میں سے کیسی نے میری بات کا یقین نہیں کرنا اور میں ہر ایک کو صفائی بلکل بھی نہیں دوں گا میں آپ کے سامنے اب ثبوت کے ساتھ آؤں گا لیکن ابھی مجھے ان میڈم سے کچھ ضروری بات کرنی ہے صنان نے سرد لہجے میں کہا اور آگے بڑھ کر زائشہ کو بازو سے پکڑا اور اسے گھسیٹتے ہوئے کمرے کی طرف لے جانے لگا۔
سب لوگ وہاں کھڑے صنان کو دیکھ رہے تھے۔
دادا جان اپنا سر پکڑے وہی بیٹھ گئے تھے۔



Sneak Peak No: 2

بھائی آپ کے لیے سیڈ اور باقی سب کے لیے خوشخبری تو ہوئی نا سیڈ خوشخبری عمیر نے بتیسی دکھاتے کہا۔
عمیر تم اتنا فضول کیسے بول لیتے ہو یار اگر کوئی کام کی بات ہے تو کرو ورنہ مجھے بہت کام ہیں۔
ہیزام نے اپنی کلائی پر بندھی گھڑی کو دیکھتے کہا۔
جی بھائی ایک چڑیل آپ کے پلے پڑنے والی ہے میرا مطلب کے اُس سے آپ کی شادی ہونے والی ہے عمیر نے رازداری سے کہا۔
ہیزام کے ماتھے پر بل پڑے تھے۔تم عدن کو چڑیل کہہ رہے ہو؟ ہیزام نے غصے سے پوچھا۔
ہیں؟ عدن کہاں سے آگئی؟
ایک منٹ آپ سچ میں عدن سے شادی کرنے والے ہو مجھے لگا ماہا کو غلط فہمی ہوئی ہے عمیر نے جلدی سے کہا۔
کیا مطلب؟ تم عدن کی بات نہیں کر رہے؟ ہیزام نے ناسمجھی سے عمیر کو دیکھتے پوچھا ارے بھائی آپ کے خلاف سازش ہو رہی ہے جیسے ہمارے پرائم منسٹر کے خلاف ہوئی بےچارہ عمیر نے افسوس سے کہا۔
عمیر اب میرا صبر جواب دے رہا ہے۔ہیزام نے عمیر کو گھورتے ہوئے کہا۔
اچھا اچھا بھائی بتا رہا ہوں وہ نا ماہا کہہ رہی تھی کہ وہ صرف آپ سے شادی کرے گی۔اور اُس نے دادا جان سے بھی بات کی ہے اگر اُس کی شادی آپ سے نا ہوئی تو وہ عدن کو جان سے مار دے گی کیونکہ اُسے لگتا ہے آپ عدن کو پسند کرتے ہو ویسے یہ سچ بھی ہے آگے آپ خود دیکھ لینا مجھے اور بھی بہت کچھ معلوم کروانا ہے میں چلتا ہوں عمیر نے کہا اور وہاں سے چلا گیا۔
پیچھے ہیزام کو وہ پریشانی میں ڈال گیا تھا۔
تمھارا کچھ نا کچھ کرنا پڑے گا۔ہیزام نے کہا۔

Post a Comment

Previous Post Next Post