Maznlein Lapata By Samreen Sheikh Last Episode

 


Urdu Nonvillains is a platform for all social media writers. Here you find variety of novels having different plot and concept about life of a human being who faces difficulties in every walk of life. 

Each story has its own moral every story teaches us a new lesson as it contains experience of every human life.

Here you find revenge based, Islamic based, Rude hero, Doctor, Lawyer based with many more exciting tragedies......

Manzilien Lapata   is one of the fabulous novel that get attention by readers after reading it you will love this novel. Download this novel by clicking below the given link.


If you have any queries regarding downloading let us know by commenting below. After reading this novel also leave your precious comments below and let us know about your thoughts and novel selection which type of novels would you like to read????? and which type you want to be posted here we will try to bring novels according to your choice of selection. Thanks for Reading!!!!

Sneak Peak No : 1

تو اس کا مطلب اگر تم پوری زندگی ہی لے لی سوچنے کے لیے تو 

تو کیا آپ پوری زندگی انتظار کرلینا 

نور العین اسے فل تپا رہی تھی اور بیچارہ زارون تپ بھی رہا تھا 

اففف نور العین زارون جھنجھلا گیا 

اچھا اچھا سیریس 

مجھے آپ سے چند سوال کرنے ہیں اس کے بعد میں آپ کو اپنے جواب کے بارے میں بتا دوں گی 

زارون بھی سیدھا ہوا 

اچھا پوچھو۔۔

سب سے پہلے تو آپ مجھ سے شادی کیوں کرنا چاہتے ہیں ؟؟؟

مطلب یہ کیسا عجیب سا سوال ہوا بندہ شادی کیوں کرتا ہے ؟؟؟

زارون نے منہ بسورا عینی سے سنجیدگی کی امید جو کر بیٹھا تھا ۔۔

افف میرے سوال کا یہ مطلب نہیں ہے بلکہ میں یہ پوچھنا چاہتی ہوں کہ آپ مجھ سے ہی کیوں شادی کرنا چاہتے ہیں ؟؟؟ مینز میرے سے بھی پیاری اور زیادہ پڑھی لکھی  لڑکیاں آپ کو مل سکتی ہیں تو میں ہی کیوں 

نور العین بہت سنجیدگی سے اس سے سوال کر رہی تھی 

زارون بھی سیدھا ہو کر بیٹھا 

تم ہی کیوں ؟؟

کیا تم معزور ہو 

کہ پڑھی لکھی نہیں ہو ؟؟

نہیں مطلب میں اورفن ہاؤس۔۔۔

یتیم تو میں بھی ہوں فرق صرف اتنا ہے کہ تم اورفن ہاؤس میں رہتی ہو 

زارون نے اس کی بات کاٹ دی  

تو پھر ؟؟؟اس سے پہلے نور العین کچھ کہتی زارون بول پڑا

تم کیا سننا چاہتی ہو ؟؟

ن۔نہیں ۔میں کیا سننا چاہوں گی 

کچھ نہیں میں بس وجہ۔۔۔۔

میں محبت کرتا ہوں تم سے نور العین

نور العین ایک دم ساکت ہوئی 

(دل بھنگڑے ڈال رہا تھا مگر چہرہ ساکت تھا )

ہاں میں تم سے محبت کرتا ہوں آج سے نہیں جب سے تمہے دیکھا ہے تب سے 

یہ بات میں تمہے نکاح کے بعد بتانا چاہتا تھا مگر کچھ باتوں کا وقت سے پہلے اشکار ہوجانا ضروری ہوتا ہے 

آپ نے کبھی بتایا نہیں 

نور العین کے منہ سے پھسلا 

سچ کہوں تو میری جوب مجھے ابھی اجازت نہیں دے رہی تھی 

جوب کون سی جوب خود باس ہیں آپ کمپنی کے آپ کو اگر یاد ہو تو 

زارون سے اظہار سننے کے بعد نور العین سرشار سی واپس اپنی ٹون میں آئی

ہاں میں کمپنی کا اونر ہوں مگر اس کے علاوہ بھی میں ایک  جوب کرتا ہوں

اور ویسے بھی میں نے تمہے کتنی ہنٹ دیے 

کون سے ہنٹ ؟؟؟ نور العین نے آئی برو اُچکائی

تمہے جوب دی تھی میں مفت میں تو نوکرایاں نہیں بانٹ رہا تھا  اور تو اور میں ہر امپلوئے کو تو پک اینڈ ڈراپ سروس نہیں دے رہا ہوتا۔۔

یہ ہنٹ تھی اففف اللّٰہ نور العین بے دھیانی میں اپنے ماتھے پر ہاتھ مار گئی

سسس آہ۔۔۔۔ سسکی لیتی آنکھیں میچ گئی

افف عینی 

کیا زور کی لگی ہے ؟؟؟

تو اور میں ڈرامے کر رہی ہوں 

نور العین نے دائیں آنکھ کھول کر زارون کو گھورا

نہیں نہیں میں ڈاکٹر کو بلاؤ

نہیں ضرورت نہیں بس بھوک لگ رہی ہے 

نور العین نے معصومیت سے آنکھیں ٹپٹپائی

زارون نظریں چڑا گیا 

کیا کھاؤ گی میں ابھی لے آتا ہوں 

میں پائن ایپل پیزا نور العین نے زبان ہونٹوں پر پھیری 

پائن ایپل پیزا اِئیو۔۔۔۔۔

آپ ابھی سے میرے کھانے میں نقص نکالنے لگے ہیں شادی کے بعد تو آپ مجھ میں بھی نقص نکالے گے 

نور العین نے سو سو کرتے ہوئے کہا ...

شادی کے بعد ؟؟؟ مطالب تمہاری طرف سے ہاں ہے 

یےےےے میں ابھی تمہارے لیے پائن ایپل پیزا لے کر آیا تم بس دس منٹ روکو میں ابھی گیا اور ابھی آیا۔۔۔

زارون خوشی سے اچھلتا کمرے سے باہر نکل گیا ۔۔۔

پیچھے عینی اپنے دونوں ہاتھوں سے چہرہ چھپانے کے چکر میں اپنے دائیں بازوں پر کھینچ پروا گئی 

Sneak Peak No : 2


نور پلیز مجھے بتاؤ کیا ہوا ہے ؟؟؟

ساحر پریشان ہوا 

ساحر سائیں مجھ سے آپ کا بریسلٹ گم گیا 

حانم روہانسے لہجے میں کہتی اسے پیاری لگی تو

 یہ آنسوؤں بریسلٹ کا گم ہونے کے ہیں ساحر نے پوچھا 

حانم اسبات میں ہر ہلا گئی 

آپ نے مجھے پہلا گفٹ دیا تھا میں نے وہ کھو دیا 

میں نے پہنا ہوا تھا پتا نہیں کہاں چلا گیا میں نے جان کر نہیں گمایا 

کالم ڈاؤن نور وہ بریسلٹ ان آنسوؤں سے زیادہ قیمتی نہیں تھا۔۔۔

مگر مجھے وہ چائیے آپ مدد کریں ادھر ہی کہیں گڑا ہوگا حانم پھر سے دروازے کے پاس گئی 

روکو ساحر نے اپنی شیروانی کی جیب سے وہ بریسلٹ نکالا 

یہ ۔۔یہ آپ کے پاس کہاں سے آیا مجھے یاد ہے میں نے خود تیار ہوتے وقت پہنا تھا 

ہاں جب تم نے زاویار کو تھپڑ مارا تھا تب اس کی ہک ٹوٹ گئی تھی اور یہ وہیں گڑ گیا تھا 

مگر یہ تو ٹھیک ہے حانم نے بریسلٹ کی ہک دیکھی جو سہی تھی 

ہاں میں اسے ہی کروانے گیا تھا تبھی لیٹ ہوگیا 

شکر ہے حانم نے سکون کی سانس لی ۔۔۔۔

حانم نے بریسلٹ ساحر کی طرف بڑھایا جس نے وہ حانم کے ہاتھ پر پہنا دیا 

میں یہ اتار دوں یہ جیولری بہت تنگ کر رہی ہے اتنی ہیوی ہے یہ 

ہاں ایک منٹ ساحر نے اپنی الماری میں سے سرخ رنگ کا بوکس نکالا اور اسے حانم کی طرف بڑھایا 

یہ لو تمہاری منہ دکھائی 

منہ دکھائی اس میں کیا ہے حانم نے اشتیاق سے وہ باکس تھاما اور اسے جیسے ہی اوپن کیا اس کی آنکھوں میں بے ساختہ ہی خوشی کے مارے نمی آگئ

ساحر سائیں وہ بس اتنا ہی کہ سکی 

مجھے مورے نے جب کہا کہ تمہارے لیے کوئی تحفہ خرید لوں تو مجھے سمجھ ہی نہیں آیا کہ تمہے ایسا کیا دوں کہ تمہے وہ ہمیشہ یاد رہے 

پھر میرے دل نے گواہی دی کہ تم جیسی نیک شریک سفر کے لیے قرآن پاک سے افضل اور پیارا تحفہ کیا ہوسکتا ہے 


بے شک اس سے افضل کیا ہوسکتا ہے حانم نے نم آنکھوں سے اس باکس میں پڑے قرآن پاک کو عقیدت سے چوما 

میری یہ ہی خواہش ہے کہ میں تمہے یہ تحفہ دنیا میں بھی دوں اور آخرت میں بھی کیونکہ مجھے تمہارا ساتھ اس فانی دنیا کے علاوہ ابدی دنیا میں بھی چائیے 


تم بہت تھک گئی ہوگی اتنا ہیوی ڈریس ہے تم جاؤ چینج کرلو تب تک میں بھی وضو کرکے آیا پھر ساتھ نماز پڑھتے ہیں آپنے رب کے آگے سجدہ شکر بجا لاتے ہیں جس نے ہمیشہ ہمیں نوازا ہے ۔۔۔۔۔


حانم تھوڑی دیر بعد سادہ سے سوٹ میں دھلے ہوئے چہرے کے ساتھ کمرے میں آئی تو ساحر نے دو جائے نماز آگے پیچھے بچھائیں ہوئیں تھیں 

حانم چل کر اس کے قریب آئی


پھر حانم نے اپنی نئی زندگی کی پہلی نماز اپنے ساحر سائیں کی امامت میں پڑھی

بے شک وہ خوش نصیب تھی اس کا شوہر اس کا ساتھ آخرت میں بھی چاہتا تھا

اور وہ لوگ قابل رشک اور خوش قسمت ہوتے ہیں جن کہ

 ہم سفر ان کی دنیا اور آخرت دونوں سنوار دیتے ہیں ۔۔۔۔







Manzilein Lapata By Samreen Sheikh Last Episode





























































































Post a Comment

Previous Post Next Post